VÅRE GARANTIER
Prisgaranti - DressMyKids prisløfte til deg!
Hos DressMyKid skal du være trygg på at du får verdi for pengene og markedets laveste priser på klær og sko til barn. Derfor har vi et prisløfte hvor vi matcher prisen til norske konkurrenter. Dette gjelder i 14 dager etter du har handlet. Finner du varen billigere i den perioden, så dekker vi differansen. Vi oppdaterer din kundekonto med differansebeløpet som du kan veksle inn i en rabattkode og bruke på ditt neste kjøp. Les mer om kundeklubb her.
For å motta kundepoengene må du kunne dokumentere at du har funnet varen billigere.
Betingelser:
- Prisgaranti gjelder mot priser fra andre butikker i Norge eller nettbutikker registrert i Norge, og gjelder utsalgspris ekskl. fraktomkostninger.
- For å benytte prisgaranti må det være et identisk produkt.
- Prisgaranti gjelder ikke på kampanjer eller tilbud hos konkurrenter med et begrenset antall varer.
- Varen må være i beholdning hos konkurrenten dersom prisgarantien skal være gjeldende.
- Prisgaranti gjelder ikke produkter i kategorien Leker.
Send en e-post til kundeservice@dressmykid.no med informasjon, så oppdaterer vi din kundekonto.
Fri retur ved bytte
Betingelser for godkjennelse av bytte/retur:
- Returretten gjelder ikke badetøy, undertøy og smokker med åpnet forsegling på grunn av helse- og hygienemessige årsaker.
- Produkter med påtrykk (sekk, bag etc.) kan ikke byttes/returneres.
- Sko og klær kan prøves, men ikke være synlig brukt.
- Produktene må ha sine originale merkelapper.
- Ikke teip direkte på original emballasje, f. eks. skoesker
Koster det noe å returnere/bytte?
- Vi har gratis retur ved bytte. Det betyr at du må legge inn en ny bestilling før du sender i retur og skrive inn nytt ordrenummer på følgeseddelen som fulgte med ordren.
- Retur/angrerett koster kr. 39,- som trekkes fra refusjonen.
- Hvis du må betale frakt på ny bestillig ved bytte vil den bli kreditert når returen er behandlet.
Returen sendes til følgende adresse:
DressMyKid AS
Søndre Kullerød 6
3241 Sandefjord
NB! Velger du å ikke bruke DressMyKids fraktdokumenter står du selv ansvarlig for returkostnaden det koster hos transportør.
Uavhentede pakker
Uavhentede pakker vil belastes med 59 kr. Du må derfor hente varen din selvom du ønsker å returnere den.
Reklamasjon
Har du vært så uheldig at noe galt har skjedd med varen du kjøpte av DressMyKid.no ber vi deg ta kontakt på e-post kundeservice@dressmykid.no med en utfyllende feilmelding om saken, gjerne med bilder/video om det er naturlig. Noen ganger trenger vi ikke varen i retur så det er best om man avventer innsending av defekt vare før man får beskjed om dette. Vi vil løse saken i samarbeid med vår leverandør og behandlingstid vil variere fra sak til sak avhengig av leverandør og hva som er feil. Vi vil naturlig prøve å løse saken så raskt som mulig, men normalt kan en reklamasjon ta 1-2 uker behandlingstid avhengig av hvordan saken løses. Du vil motta et saksnummer for din reklamasjon og bli løpende informert om framgangen.