1299 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Til kassen
Totalt: 0

Meny

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
FRI RETUR VED BYTTE | FRI FRAKT OVER 1299 KR* | KUNDEKLUBB

Ønsker du å bytte eller returnere?


Vi har en returfrist på 60 dager fra den dagen du bestilte. For å utføre en retur gjør du følgende:

  • Kryss av i boksene på de produktene du skal sende i retur på følgeseddelen som fulgte med ordren.
  • Ved bytte av størrelse eller produkt, må du huske og skrive ordrenummer på ny bestilling på følgeseddelen for at retursendingen skal være gratis. 
  • Hvis du må betale frakt på ny bestillig ved bytte vil den bli kreditert når returen er behandlet (gjelder ikke ekspresslevering).

Har du kastet/mistet følgeseddel gå rett til trinn 2. 

  • Klikk her for å opprette returetikett.
  • Dersom du er usikker på hvordan du oppretter returetikett finner du guide her. 
  • Pakk varene du skal returnere i en egnet form for emballasje, eksempelvis samme emballasje du mottok varene i.
  • Sørg for at alle merkelapper/tags er på produktet.
  • Ikke teip/skriv direkte på original emballasje (skoesker, poser osv.)
  • Ta med returpakken til et av Postnord sine leveringssteder og oppgi returkode eller fremvis QR-kode du har fått på e-post.

Returinformasjon

  • Returfrakt koster kr. 39,- som blir trukket fra refunderingen. Gratis retur hvis du legger inn en byttebestilling. Husk å skrive inn nytt ordrenr på vedlagt følgeseddel.
  • Du kan også levere din retur gratis i vårt hentepunkt. Da trenger du ikke å gjøre noen av trinnene over. Vårt hentepunkt er åpent alle hverdager 10-16.
  • Ved bytte av størrelse eller vare, må du legge inn en ny bestilling. Dette er for at behandlingstiden blir mye kortere, og at vi er sikre på at størrelsen/varen du ønsker å bytte til er på lager. Hvis ikke produktet du ønsker å bytte til er tilgjengelig på nettsiden, har vi dessverre ikke varen på lager. Når vi mottar din retur, blir varene vi har mottatt kreditert.
  • Har du kjøpt et produkt på tilbud som ikke lenger er på tilbud så skal du selvfølgelig få samme pris. Kontakt oss så løser vi dette. Informasjon om hvordan du kontakter oss finner du her. 
  • Du trenger ikke å sende med angrerettskjema eller gi oss beskjed om at du har sendt retur. 

Betingelser for godkjennelse av bytte/retur:

  • Returretten gjelder ikke badetøy, undertøy og smokker med åpnet forsegling på grunn av helse- og hygienemessige årsaker.
  • Produkter med påtrykk (sekk, bag etc.) kan ikke byttes/returneres.
  • Sko og klær kan prøves, men ikke være synlig brukt.
  • Produktene må ha sine originale merkelapper.
  • Ikke teip direkte på original emballasje, f. eks. skoesker.
  • Leker og julekalendere med brutt forsegling kan ikke returneres/byttes. 


 Koster det noe å returnere/bytte?

  • Vi har gratis retur ved bytte. Det betyr at du må legge inn en ny bestilling før du sender i retur og skrive inn nytt ordrenummer på følgeseddelen som fulgte med ordren.
  • Retur/angrerett koster kr. 39,- som trekkes fra refusjonen. 
  • Hvis du må betale frakt på ny bestillig ved bytte vil den bli kreditert når returen er behandlet (gjelder ikke ekspresslevering).

Returen sendes til følgende adresse:


DressMyKid AS

Søndre Kullerød 6

3241 Sandefjord

 

NB! Velger du å ikke bruke DressMyKids fraktdokumenter står du selv ansvarlig for returkostnaden det koster hos transportør.
 

Refundering - Når får jeg pengene tilbake for min retur?


Behandlingstid 

Alle returer skal bli behandlet hos oss innen 10 virkedager etter at vi har mottatt retursendingen. I enkelte perioder må det beregnes noe lenger behandlingstid. Typiske slike perioder er i november og desember. Når returen er behandlet hos oss blir det sendt ut en e-post med bekreftelse. Lurer du på om vi har mottatt din retur kan du finne sendingen i Postnord appen.


KORTBETALING

Har du betalt via kort vil pengene bli tilbakebetalt på den kontoen som kortet er tilknyttet.

Merk deg at det vil ta 3-7 virkedager før pengene er på konto etter at returordren er behandlet hos oss.


KLARNA

Hos Klarna har du to alternativer:

1. Flytt fram forfallsdatoen for å unngå unødvendige avgifter. Du kan utsette betalingen inntil 10 dager.

2. Registrer returen i app eller mine sider hos Klarna. 


Har du spørsmål vedrørende din faktura må du kontakte Klarna kundeservice. 

Har du allerede betalt din faktura, tilbakebetaler Klarna deg. Mangler Klarna noen detaljer, kommer de til å kontakte deg via e-post (3-7 dager).


VIPPS

Har du betalt via Vipps vil pengene bli tilbakebetalt på den kontoen som Vipps er koblet til.

Merk deg at det vil ta 3-7 virkedager før pengene er på konto etter at returordren er behandlet hos oss.


Uavhentede pakker

Uavhentede pakker vil belastes med 59 kr. Du må derfor hente varen din selv om du ønsker å returnere den. 


Reklamasjon

Har du vært så uheldig at noe galt har skjedd med varen du kjøpte hos oss ber vi deg å ta kontakt på e-post, kundeservice@dressmykid.no, med en utfyllende beskrivelse av saken; gjerne med bilder/video om det er naturlig. Noen ganger trenger vi ikke varen i retur så det er best om man avventer innsending av defekt vare til man får beskjed om dette. Vi vil løse saken i samarbeid med vår leverandør, og behandlingstid vil variere avhengig av leverandør og hva som er feil. Vi vil prøve å løse saken så raskt som mulig, men normalt kan en reklamasjon ha 1-2 uker behandlingstid avhengig av hvordan saken løses. Du vil motta et saksnummer for din reklamasjon og bli løpende informert om framgangen.