Ønsker du å bytte eller returnere?
Vi har en returfrist på 60 dager fra den dagen du bestilte. For å utføre en retur gjør du følgende:
Har du kastet/mistet følgeseddel gå rett til trinn 2.
Returinformasjon
Betingelser for godkjennelse av bytte/retur:
Koster det noe å returnere/bytte?
Returen sendes til følgende adresse:
DressMyKid AS
Søndre Kullerød 6
3241 Sandefjord
NB! Velger du å ikke bruke DressMyKids fraktdokumenter står du selv ansvarlig for returkostnaden det koster hos transportør.
Refundering - Når får jeg pengene tilbake for min retur?
Behandlingstid
Alle returer skal bli behandlet hos oss innen 10 virkedager etter at vi har mottatt retursendingen. I enkelte perioder må det beregnes noe lenger behandlingstid. Typiske slike perioder er i november og desember. Når returen er behandlet hos oss blir det sendt ut en e-post med bekreftelse. Lurer du på om vi har mottatt din retur kan du finne sendingen i Postnord appen.
KORTBETALING
Har du betalt via kort vil pengene bli tilbakebetalt på den kontoen som kortet er tilknyttet.
Merk deg at det vil ta 3-7 virkedager før pengene er på konto etter at returordren er behandlet hos oss.
KLARNA
Hos Klarna har du to alternativer:
1. Flytt fram forfallsdatoen for å unngå unødvendige avgifter. Du kan utsette betalingen inntil 10 dager.
2. Registrer returen i app eller mine sider hos Klarna.
Har du spørsmål vedrørende din faktura må du kontakte Klarna kundeservice.
Har du allerede betalt din faktura, tilbakebetaler Klarna deg. Mangler Klarna noen detaljer, kommer de til å kontakte deg via e-post (3-7 dager).
VIPPS
Har du betalt via Vipps vil pengene bli tilbakebetalt på den kontoen som Vipps er koblet til.
Merk deg at det vil ta 3-7 virkedager før pengene er på konto etter at returordren er behandlet hos oss.
Uavhentede pakker
Uavhentede pakker vil belastes med 59 kr. Du må derfor hente varen din selv om du ønsker å returnere den.
Reklamasjon
Har du vært så uheldig at noe galt har skjedd med varen du kjøpte hos oss ber vi deg å ta kontakt på e-post, kundeservice@dressmykid.no, med en utfyllende beskrivelse av saken; gjerne med bilder/video om det er naturlig. Noen ganger trenger vi ikke varen i retur så det er best om man avventer innsending av defekt vare til man får beskjed om dette. Vi vil løse saken i samarbeid med vår leverandør, og behandlingstid vil variere avhengig av leverandør og hva som er feil. Vi vil prøve å løse saken så raskt som mulig, men normalt kan en reklamasjon ha 1-2 uker behandlingstid avhengig av hvordan saken løses. Du vil motta et saksnummer for din reklamasjon og bli løpende informert om framgangen.